domingo, 10 de junio de 2007

1a diada de pre-benjamins CUSA la Granja

Ha sigut la primera diada de pre-benjamíns que s'ha celebrat desde que jo(Xavi) estic com entrenador. Durant la setmana tant el Miki com jo hem estat nerviosos per si sortia bé o no la diada. Aquesta diada és una festa pels pares i els jugadors, un dia per passar-lo tots junts i disfrutar,etc. Però desde el punt de vista del Miki com el meu ha sigut tot un èxit!!Han disfrutat els pares (espero que sí) però sobretot han disfrutat els nens!!Jugant a futbol tot el dia, partits amunt i avall i fins i tot partit entre pares i nens on s'ha demostrat la qualitat d'alguns pares!!jejejee
En definitiva ha reinat el bon ambient, l'armonia i la feliçitat!!On el moment més feliç de tots ha sigut quan els nens han rebut les medalles que són un premi a la gran temporada que han realitzat tant personalment com futbolisitcament!!!!
També vull agraïr a tothom la seva presència a la diada i sobretot vull agraïr la confiança que heu tingut amb naltros dos(entrenadors) encara que més d'algun cop ens haurem equivocat en decisions,tàcticas etc... però no som perfectes i d'aquestes coses s'aprenen!!Us prometem que si l'any que ve tornem a coincidir tots junts ho intentarem fer millor!!!!
P.D.Tant aviat com pugui posare fotos de la diada i quan tingui més temps hem currarè més la descripció i l'escrit
A continuació us adjunto una serie de fotogrfies que m'han enviat!!A mesura que rebi més fotografies anire penjant-les!!!!!











Salutacions, Xavier

No hay comentarios: